Mijn dure zwarte teenslippers geven af, is hier wat aan te doen?

Ik heb dure teenslippers van Reef gekocht, omdat ik altijd last van mijn voeten heb. Hiervoor had ik gewoon goedkope, maar die gaven altijd af, pikzwarte voeten dus. Heb ik deze net een dagje aan, zit ik weer met hetzelfde probleem!!! Heeft iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
9K

Het beste antwoord

Bij een goede schoenmaker kun je een busje kleurfix kopen
Dat is daar speciaal voor
Het word ook onder andere namen verkocht
Inspuiten en laten drogen
Sucses!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat het leren slippers zijn, aangezien leer vaak afgeeft. Die slippers zijn gemaakt van looi. Vroeger werd er een bestanddeel ingedaan dat afgeven moest voorkomen. Maar door de wetten die er tegenwoordig zijn mag dit niet meer gebruikt worden. Daarom geven je slippers af. Ben bang dat er niet veel tegen te doen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het gevraagd aan iemand die al meer dan 10 jaar in de schoenenindustrie werkt. Die zal t dus wel weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ik zeg dat er het erin zit niet dat looi hetzelfde is dan leer!
Schoonmaken en ontvetten met een sopje van afwasmiddel of een ontvetter. Nadat het goed droog is vervolgens inwrijven met talkpoeder. Dit inwrijven met talkpoeder vervolgens nog regelmatig herhalen tijdens het dragen van de teenslippers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Witte sokken aan doen! Dan blijven je voeten schoon