Waarom moet je odorex extra dry deo (meerdaagse werking) onder de oksels deppen en mag je niet wrijven?

Bij de gebruiksaanwijzing staat dat je de deo 's avonds op schone/gewassen oksels moet deppen en niet wrijven. Waarom zou dat zijn? Wat zou er gebeuren als je zachtjes zou wrijven, vind dat deppen zo een gedoe. Heb het idee dat er niks op komt, vind dat deppen ook een onprettig gevoel. Maar omdat het op de verpakking staat ben ik keurig aan het deppen. Zowel bij de depper als bij de lotion staat dat op de verpakking.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (1)

Omdat de opbrengflacon een depper is. Als je dept komt er wat uit en niet zozeer als je wrijft. Voor de werking maakt het niet uit.
Je hebt ook crème, lotion en spray. Misschien vindt je dat fijner opbrengen. Ik gebruik meestal de spray en als het flesje leeg is doe ik er lotion in. Die is iets zachter voor de huid. Ik vind dat makkelijker als
Spray dan direct uit het flesje.
Werking is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar bij de lotion (die je dan op een watje moet doen)staat ook deppen en niet wrijven.
De spray ken ik niet, lijkt me zeker makkelijker opbrengen.