Waar kan ik een bandeautop vinden?

Ik zoek al heel lang naar zo'n topje zoals in de foto: het gekleurde gedeelte. een topje die ik gewoon onder hempjes enzo kan dragen. please help me!

Toegevoegd na 56 seconden:
als de foto het niet doet, hier kan je hem ook zien: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m613wqTaAU1ryhbyho1_1280.jpg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Hema heeft ze!!! Ik kon zo snel niet op de site vinden!
Maar is de winkel zijn ze zeker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn in ieder geval te koop bij het bedrijf in de bron:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Jeans Centre voor € 9,95 van het merk Garcia.

www.jeanscentre.nl

Bij Asos voor € 6,79

www.asos.com

En bij Wehkamp hebben ze iets duurdere maar wel veel kleuren en goede kwaliteit.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken?ArtikelDetail.aspx?cm_cidp=WEHZOEPZR&artikelnummer=429585

Toegevoegd na 9 minuten:
Oh die link doet het niet, zie afbeelding. Ze hebben die bandeautop bij Wehkamp in een stuk of 7 kleuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zoeken gewoon bij de H&M.