Sokjes over de sokken EK voetbal waar kan ik die kopen?

Hallo , bijna alle voetballers op het EK dragen soort witte sokken over hun gewone sokken bijv Ronaldo. Weet iemand wat dit is? of het nut heeft? en waar je het kan kopen. Tevens ook de gekleurde tape alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ronaldo vindt de lange sokken niet fijn in zijn schoenen. Hij knipt de onderkant van de sokken af, doet korte sokjes aan en plakt het geheel aan elkaar vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die gekleurde tape is dat de scheenbeschermers niet omlaag zakken. De sokjes kan je gewoon in een sportwinkel kopen. Deze zijn waarschijnlijk ook als een bescherming van de enkels.