Wie weet waar je gescheurde broeken kan kopen?

Ik moet voor een optreden een gescheurde spijkerbroek.
En ook neon oorbellen ect.
Waar kan je dit kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (7)

koop je een goedkope bij de zeeman,oorbellen bij van die kunst en sjiekwinkels.

en optie 2 ,gebruik een eigen broek hiervoor en koop je een nieuwe voor zo te dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kringloper, misschien niet gescheurd, maar goedkoop genoeg om er zelf een scheur in te maken.
Oorbellen enzo, bij etos kruidvat, speelgoedzaken, dat soort winkels dus
11 jaar geleden
Je kunt inderdaad een oude broek uitscheuren. Dit is je goedkoopste optie.

Je kunt ook bij de alternatieve boetiekjes/winkels kijken. Die hebben vaak wel van die scheurbroeken en meestal ook wel neon oorbellen en knopjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk even bij de tally weijl
Bij mij. Ik heb nog wel wat broeken liggen die ik niet meer gebruik en desgewenst maak ik er een paar mooie scheuren in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Zara. En ze zijn nieteens zo duur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt helemaal heb hem vorige week nog zien hangen.
Ik denk dat je toch echt zelf een broek moet gaan scheuren, want het in alle winkels hangt nu zomerkleding (korte broekjes) en bovendien zijn gescheurde broeken niet echt in dit jaar.
Ik heb even op google gezocht naar tips om je broek zelf te scheuren en ik vond hier een handige forum, dit is een van de reacties:

Oeh dat heb ik ook gedaan 2 jaar geleden.
Ik nam een tornmesje en sneed een stukje open, daarna trok ik het met de hand even verder.

Wat ook leuk is: Met schuurpapier blijven wrijven, dan krijg je van die vale plekken. Als je dan doorgaat blijven alleen de witte horizontale strepen over.

En ik denk dat je een goede kans maakt bij de claires om neon oorbellen te kopen, dat is namelijk best een gothic winkel (naar mijn mening).

succes in iedergeval !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de broek bij coolcat en de oorbellen bij bijouterie ` de oorbel`