zijn timberland schoenen van kwaliteit?

mag van me moeder nieuwe schoenen maar ze moeten wel steun en alles geven!
geven timberlandschoenen een beetje steun voor bijv. wandelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Het beste antwoord

Timberland zijn hele goede schoenen en ook zeer populair onder de wandelaars. Je mag je moeder wel dankbaar zijn dat je zulke schoenen mag gaan kopen:

Toegevoegd na 1 minuut:
helaas alleen in het Engels:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Timberland_Company
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ze wil goeie schoenen voor me waarvan ik geen moeie voeten krijg enzo. Soms ook niet heel leuk hoor mag bijvoorbeeld geen adidas ofzo

Andere antwoorden (2)

Timberlandschoenen geven goed steun en zijn gemaakt om mee te wandelen (de meeste althans).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ze ook maar ik persoonlijk vind het niet veel, slechte pasvorm, lowa , meindl of hanwag zijn me veeeel beter bevallen