Is de Louis Vuitton met blokjes voor vrouwen, mannen of unisex?

Ik heb een Louis Vuitton riem met blokjes maar ik heb er laatst ook een vrouw mee gezien, en mijn zusje heeft een portomonnee met blokjes, dus mijn vraag is : Is mijn riem vrouwlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (2)

Hij kan door beide geslachten gedragen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe niet aan minnen, maar ik vind dit niet echt een onderbouwd antwoord hoor, waar baseer je dat op? Omdat jij dat vind of wat?
Helaas voor jou, als je op de site van LV gaat kijken komt deze riem alleen voor bij de dames afdeling en niet bij de heren, lijkt mij dus duidelijk een damesriem.