Alternatief voor vans schoenen?

bijvoorbeeld deze pic. hieronder

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (4)

Mij lijken "Supra's" een goed alternatief. Ze zijn soortgelijk en ook Amerikaans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het, het mag niet maar eerst een vraag, waarom geen vans? Een goed alternatief zijn emerica's, ook een skatebrand en populair in the U.S. die ok het plaatje zijn ook bruut!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hou er niet zo van dat ik dadelijk vans heb en zie ik ineens zn adiddas sletje ermee rondlopen als je begrijpt wat ik bedoel (jaa nee ik weet, niet alle meisjes zijn zoo)
Ralph lauren heeft ook een soort van vans
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Supra is een goed alternatief. Ze zien er bijna hetzelfde uit en ze kosten ook evenveel.