Waar zijn leuke galajurken te bestellen?

Ik wil graag een korte galajurk, zoals een cocktailjurk. Waar kun je die online bestellen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een cocktailjurk is geen galajurk, een galajurk is per definitie een lange jurk. Dat veel mensen naar een gala een cocktailjurk aantrekken, dat is een ander verhaal.
Amadea
12 jaar geleden
Goeie, Stippel! Ik vroeg me al af waarom ze vraagt naar een galajurkensite terwijl ze een cocktailjurk wil hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet iedereen kent dat verschil... Op galafeesten op middelbare scholen is het dragen van korte(re) jurken best gebruikelijk.

Antwoorden (3)

Nelly.com Daar heb je echt alle soorten en maten die er bestaan. Van 20 tot 200 euro :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je galajurk.nl of galajurken.nl al een geprobeerd?
ik zou het anders ook niet weten.
suc6 met het antwoord vinden!