Hoe noem je oorbellen met goedkope 'nep' diamantjes en waar kan je deze kopen?

En waar kun je ze kopen (op internet) met bijv. bijpassende armband / ring? Het is voor een galafeest, maar vind het ook leuk om ze nog vaker te dragen.
Oorbellen niet duurder dan € 10 /15,-

Toegevoegd na 2 minuten:
zie nu dat mijn vraag een beetje raar geformuleerd is, dus nogmaals: Hoe noem je die (nep) diamantjes die vaak in / op oorbellen zitten?

Toegevoegd na 3 dagen:
Hoeveel curly's heb je ong. nodig als je je haar opsteekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Dat zijn strass steentjes! Je kunt ze bijvoorbeeld hier goedkoop vinden: www.lanassieraden.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De nepdiamantjes heten strass steentjes, je kunt oorbellen hiermee in ieder bijouxwinkeltje vinden, maar ook bij de Hema en kledingwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze heten inderdaad oorbelleb net strasssreentjes. Je kunt ze vinden in allerlei winkels waaronder h&m. ze hebben ze ook online: http://www.hm.com/nl/product/97021?article=97021-B
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die steentjes worden ook wel Zirkonia genoemd en zijn vrij algemeen verkrijgbaar en niet zo heel erg duur. Suc6 met je zoektocht.
12 jaar geleden
Dat soort steentjes is meestal 'Strass'.
Dit soort setjes kun je online b.v. kopen bij Monshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die steentjes heten zirkonia of CZ of cubic zirkonia en het zijn feitelijk synthetische diamantjes. Ze zijn echter veel goedkoper dan echte diamanten. De kinderoorbellen met cz kun je vinden bij Polsmode: http://www.polsmode.nl/voor-kinderen-divers-oorbellen-kids-c-61_202.html