Hey, weet een van jullie misschien van welk merk deze schoenen zijn? & waar ze te koop zijn?

Ik zou graag willen weten waar deze schoenen te koop zijn, en van welk merk ze zijn, en of ze überhaupt wel in Nederland te koop zijn. Ik weet niet goed hoe ik de foto hierin moet plaatsen, dus hierbij gewoon de link : http://weheartit.com/entry/27050500

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (3)

Niet te vinden zeg, wel sneakers die er iets van weg hebben.
Bij:
www.omoda.nl
www.christianlouboutinlaarzentekoop.nl
www.asos.com
www.zalando.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typ in je zoekmachine: en zoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een site gevonden waar deze schoenen op staan maar ik kan er niet uit opmaken van welk merk ze zijn en of ze überhaupt te koop zijn ... :( Kijk maar wat je er mee kan.