Leren schoenen; deze hebben veel meer veerkracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerder kunststof nemen: bv nike of asics. Om echt te lopen of atletiek te doen zijn deze volgens mij beter dan leer, omdat ze speciaal gemaakt zijn voor te lopen en hebben dus ook goede vering, wat beter is om geen blessures op te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren ongevoerde schoenen lopen sneller uit dan gevoerde schoenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.omoda.nl/voorwaarden/onderhoud-van-schoenen/