Wie weet waar ik deze schoenen kan vinden?

Ik kreeg een mail van zalando, met onderstaand plaatje.
Ik heb op de site gekeken maar kan deze schoenen nergens vinden. Weet iemand waar ik ze kan vinden op de site? en van welk merk ze bijv. zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen wat betreft de vreselijke irritante reclame, zou ik echt nooit iets kopen bij Zalando.
maar ja, dat is misschien persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@happyBram klopt, vind ik ook! maar ze hebben wel leuke kleding/schoenen, en daar gaat het om!
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Het is maar net wat je mooi vind natuurlijk.
Ik heb tijd teveel, dus ik heb de hele site uitgespit en ALLE witte dames schoenen bekeken. Ze staan er niet tussen. Lekker dom van Zalando om een mail te versturen met reclame voor schoenen die ze niet hebben. Het beste wat ik heb kunnen vinden staat hier tussen, het zijn ze niet, maar ze lijken er wel op. http://www.zalando.nl/dames/_wit/?q=veterschoenen Maar als je net als ik bent, dan voldoet dat niet, en wil je toch DIE schoenen die in de mail stonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ heerVoldemo
Ik kon ze idd ook niet vinden. Ik heb een mail gestuurd naar Zalando, want ik vond ze toch wel echt heel erg leuk. Kreeg ik een mail terug met de volgende link, dat dit de schoenen moesten zijn. http://www.zalando.nl/mellow-yellow-lunison-veterschoenen-wit-m4711a00c-002.html Maar dit zijn ze niet, ze lijken er veel op maar zijn niet hetzelfde. Het lijkt er dus idd op dat ze mails versturen met plaatjes van schoenen die ze niet verkopen. erg jammer..

Antwoorden (1)

Exact dezelfde schoenen ga je waarschijnlijk niet vinden, want dit is vast en zeker een model van jaren geleden. Ik heb er wel een aardig gelijkende hedendaagse variant op gevonden: Delia, van French Connection. Of als je juist die bruine zool met een heel klein hakje erbij zo leuk vindt: Mellow yellow, van Unison. Maar die hebben lakleer.

Toegevoegd na 7 minuten:
De tweede naam is fout. De schoen heet Lunison, en het merk is Mellow Yellow.
Amadea