Mijn zoon is wat steviger dan de gemiddelde jongen. Waar kan ik geschikte broeken (dus wijdere modellen) voor hem kopen?

Zelfs de extra-wide modellen van de C&A zijn vaak te strak. Mijn zoon is 14 jaar oud en heeft maat 152/158.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (7)

primark heeft allerei maten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Rotterdam.
Bij de hema. Daar zit in de binnenkant een elastiek om m zo op je maat te krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je kleding in grotere maten kopen.
http://www.bergmansjeanshouse.nl/
http://www.neck.nl/

op deze site vind je misschien meer informatie.
http://grotematen.allepaginas.nl/

blijkbaar verkopen C&A en wehkamp grotere kindermaten. hier het artikel.
http://dieet.blog.nl/overgewicht/2005/09/25/grote_maten_voor_dikke_kinderen

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

en ik kwam toevallig nog een paar tips tegen. :P

Tips

Draag nooit te strakke kleding: als een kledingstuk te strak om bijvoorbeeld billen of buik zit, gaat de aandacht daar onwillekeurig naar toe. Dat kan aanleiding zijn tot pesterijen. Kleren moeten ook weer niet als een vormeloze zak om je heen rommelen, dat kan ook negatieve aandacht opwekken.

Draag kleding met verticale lijnen: kies kleding met kleuren die bij je passen en niet te veel afwijken van wat de anderen dragen. Let er op dat lijnen en kleuren verticaal lopen, dat oogt slanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens op marktplaats kunnen kijken,
en dan grote maten heren intikken.
Er zijn daar veel aanbieders van grote
maten,zelfs 2ehands
Suc6
12 jaar geleden
kwestie van even uitproberen. C&A (palomino o.a.) zijn idd smalle modelletjes.

je kan kijken bij H&M naar verschillende modellen, of de duurdere broeken die je zowel in taille als lengte maten hebt.

elke winkel heeft zo'n beetje hun eigen modellen als het om 'huismerk' gaat, en onderling verschillen de maten ook nog weleens.

wellicht dat je ook kan slagen als je een smalle herenmaat koopt (als je zoon lang genoeg is hiervoor, of als je handig bent wat het inkorten van een broek betreft zonder dat het er 'niet cool' meer uitziet) ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coolcat heeft grotere maten. Voor dezelfde prijs als gewone maten.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Takko fashion hebben ze een 'brede' lijn voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mjager3: Goeie vraag!