mijn tondeuse opzetstukje mist sinds gisteren een tand, deze is voor de helft afgebroken?

kan ik mijn haar nu nog scheren zonder dat er rare happen uit mijn haren gehaald worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ja hoor, de tanden zijn bedoelt om je haar te (ge)leiden. Dus één missende tand kan absoluut geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een tand half is afgebroken kan helemaal geen kwaad .
Die tanden bepalen hoofdzakelijk de snijhoogte van het haar.
Als je goed kijk dan staat er ook een cijfer op .
En als het goed is dan heb je er ook nog een instructie boekje erbij .
En in dat boekje staat een tabel voor de de snijhoogte van het haar .
Of het staat op het opzetstukje in mm aangegeven .