Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er ook speciale bed- handschoenen?

Ik heb dit seizoen altijd ijskoude handen. Ik draag bedsokken en zou graag bed handschoenen hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je slaap kamer zo koud ! Vroeger deed men ook een slaap muts op . Via je hoofd verliest je lichaam de meeste warmte. Indien je slaap kamer echt koud is . Ben je een x bij je huis arts , vraag eens hoe het met je doorbloeding is , rook je veel ? Dat is slecht Vd doorbloeding .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of ze er speciaal zijn weet ik niet maar ik zou in jouw geval anti-allergie handschoenen nemen (de katoenen).

Bijvoorbeeld hier: http://www.allergiewinkel.nl/producten/categorie-handschoenen/?gclid=CLSBg8HN5q0CFQIj3godvkKEHw of google zelf even op anti-allergie-handschoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (2)

je zou ook gewoon wanten kunnen halen dus niet die met 10 vingers maar lekkere wanten..
vroeger droeg ik ze van flanel..die kan je kopen rond de carnaval..die zijn lekker warm..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, nul minnen..... zal ik??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha :-)
Volgens mij niet, maar ikheb weleens gehoord dat ovenwanten daarvoor worden gebruikt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding