kan je versleten zolen van nike air max vervangen?

ik heb een half jaar geleden een paar air max 90 gekocht
maar de zolen zijn nu al versleten
kan je deze laten maken bij een schoenmaker
of is het weggooien en nieuwe kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.3K

Antwoorden (4)

nee dat is niet mogelijk! door het air systeem kunnen er geen nieuwe zolen worden ondergeperst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook gewone sportzolen zijn moeilijk en lukt meestal niet of niet goed. stiksels en stukjes lijmen die los zitten weer wel.
ik denk het niet, maar bij de Nikes van mijn zoon lieten na een half jaar de zolen los, hij is teruggegaan naar de winkel en kreeg zonder problemen zijn geld terug, dus dat kun jij ook proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die van mij foot looker gekocht en toen gelijk speciale zooltjes daar gekocht voor extra stevigheid en om slijtage van de gewone zool te voorkomen ik heb ze ongeveer anderhalf jaar gehad toen begonnen de schoenen kapot te gaan naar die zooltjes waren nog heel ik had die schoenen elke dag aan en deed er alles mee het nadeel van die zooltjes is dat je wel wat hoger staat als je schoenen nu al strak zitten gaat het moeilijk passen maar dat is wel 2 jaar geleden dus weet niet of ze in jouw schoenen passen maar je kan het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het is wel degelijk mogelijk. Er is namelijk een vrij jonge knul geweest met zijn eigen repair sneakers shop. Die dit een aantal jaren heeft gedaan. Helaas is hij er mee gestopt en heeft ze gericht op het ontwerpen van eigen schoenen en geeft cursussen voor design van je eigen sneakers.
En inmiddels zijn er ook nieuwe kandidaten die hetzelfde werk verrichten.