wat is stropdas-accesoire of kleding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx

Het beste antwoord

Een accessoire is een bijkomend, niet-noodzakelijk iets, dat behoort bij een wel noodzakelijk goed of zaak.

Een stropdas is ``niet-noodzakelijk`` dus is het een accessoire.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeggen kleding. Want op de zaak kan je niet aankomen met alleen een pak. Een stropdas is onlosmakelijk verbonden met een net pak, en dus kleding. Het lijkt mij meer dat een dasspeld en manchetknopen accessoires zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een accessoire je kan het doen maar ook niet een broek of rok is nodig want anders ben je bloot maar een stropdas niet.