Wat kosten zulke Jimmy Choo zwarte sneakers eigenlijk??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke,ik zie geen foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe je een foto kan plaatsen weet jij dat misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder je vraag die je stelt zie je een drietal optie's staan waaronder ook afbeelding toevoegen.
Klik deze aan en zoek je plaatje op je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je ze alleen via een buitenlandse site kunt bestellen en als ze al in Nederland te koop zijn,moet je rekenen op zo'n 350 a 475 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oowhh oke Dankje,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan,duur hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, zeker ..

Antwoorden (1)

De sneakers heb ik even opgezocht maar ik heb geen prijs kunnen vinden omdat deze al lang uit de collectie zijn (2010). Wel heb ik vergelijkbare sneakers gevonden van Jimmy Choo (bijna dezelfde) Ze kosten €350,-

Kijk hier maar.
http://eu.jimmychoo.com/shoes/miami/invt/103miamigmn/

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!