roest deze armband?

http://www.hm.com/nl/versace-cruise#collection/acc/1152_webb_43

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Hij zal niet roesten maar op een bepaald moment gaat de glanslaag er van af en dan wordt die dof en lelijk. Als je hem maar af en toe om doet heb je er natuurlijk langer plezier van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je moet hem insmeren als die doffer word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat ook deze armband van een zelfde materiaal is gemaakt als de andere 'normale' H&M sieraden (er wordt betaald voor het design).
Wanneer je oppast met bijvoorbeeld je handen wassen en ander contact met water, zal hij minder snel gaan verkleuren/roesten. Voordeel is wel dat het geen ketting is, want halssieraden van o.a. H&M verkleuren sneller door wrijving en zweet (hoe weinig dan ook).

Andere antwoorden (1)

hij zal niet roesten hooguit verkleuren door het zuurtegraad van je huid...
je kan ook niet veel verwachten voor zo'n prijs...
alle waarden naar zijn geld...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet je dat hij niet zal roesten? Je weet toch niet wat voor soort metaal het is?