Zijn de mensen tegenwoordige minder hygiensche?

ik merk op dat er veel mensen slecht ruiken naar zweet van een paar dagen, ofwel is het mijn neus zeer goed ontwikkeld dat ik dat zogoed opvang.

Ik weet ook wel dat iederemens zweet (ik ook) maar het is tussen zweten pas en zweten van een paar uren of dagen toch wel een verschil vindt.

het is soms van mensen die ik het niet verwachtte

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mijn weten niet. Misschien ben jij zelf hogere eisen gaan stellen aan je eigen hygiene en valt het je daardoor op dat anderen minder op hun lichaamsgeur letten. Ik merk dat er mensen rondlopen die 's ochtends niet douchen, hetgeen een sterkere lichaamsgeur met zich mee brengt. Maar een keer per dag wassen is ruim voldoende hoor.

ik denk niet dat de mens minder hygiënisch wordt, ik denk dat de mensen tegenwoordig sneller "onfris"ruiken omdat er meer kruiden worden gebruikt om het eten mee te bereiden

Ik denk dat merendeel van de Nederlandse mensen best hygiensch is. Het komt mij meer over dat jij gevoeliger bent voor geurtjes. Ik heb dat ook wel. Daarnaast heb ik ook dagen dat ik steeds een zelfde geur denk te ruiken zoals bv wietlucht of pindakaas

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100