waar kan ik een simpele lange ketting kopen, voor niet te veel geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (11)

Bij de Action of op de markt. Soms hangen bij de drogist (Etos, Kruidvat) ook leuke dingen, maar die zijn niet altijd echt goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij de Six
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Lucardi.
12 jaar geleden
Zeeman! Leuke sieraden voor erg weinig geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Six, veritas, op de markt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Je had alleen de middelste hoeven typen want de andere twee zijn al door eerdere beantwoorders gegeven!
H&M, hebben ze vaak kettingen, maar moet je wel geluk hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hema heeft leuke, Claires En Byou Brigitte ook, of zelf maken is een goede optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de wibra hebben ze een hele voorraad bijoux. Waaronder ook lange kettingen.Simpel ,leuk en vaak al vanaf 1 Euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.Good2get.nl voor lange kleurrijke kettingen van gelakte papieren kralen of anders met houten kraaltjes. Alles is handgemaakt dus zeer uniek en voor nog geen €12,50 p. st + postzegel als verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Primark! Daar zijn alle sieraden sowieso onder de 5 euro. Zit in Rotterdam net buiten winkelcentrum Alexandrium, in Hoofddorp en Zaandam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruitvat, etos, primark, sieradenwinkeltje, de markt, sieradenbeurzen