Waar verkopen ze simpele witte poloshirts?

Ik zoek een wit poloshirt. Waar zijn deze te vinden? Zo goedkoop mogelijk.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb al gekeken bij de Zeeman, Action, Hema, Wibra en Scapino. Allemaal geen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Wibra, of op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden bij de Wibra

Andere antwoorden (10)

zeeman, Hans textiel
hema
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
zo vaak kom ik daar dus ;)
bij Heine shop verkopen ze er een voor 9,95. Wel een damesmodel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via wehkamp kun je ze bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En jola misschien of c&a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Linkje?
Bij H&m moet je kijken. Ik heb ze daar zien hangen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken zouden ze toch wel bij de winkels waar jij geweest bent, verkocht moeten worden. Maar goed misschien is dit net even het verkeerde seizoen. En heb je meer succes als je het richting de lente,nog eens probeert.
Maar je hebt ook nog een Takko winkel. Dat is ook een soort van Zeeman. Je kunt het proberen bij de h&m of bij een sport zaak. Perry sport bv.Of intersport. Een camping shop of zwerfsport shop zal ze misschien ook wel in het assortiment hebben. En ik schat dat je ook bij de Bristol wel een redelijke kans hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By de Primark. Mooi en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de markt hangen er altijd wel een paar. Heb je al gekeken bij de H&M of C&A?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van het Kruidvat.
En zelfs Albert Heijn heeft alleen meestal de grote winkels ervan.

Toegevoegd na 57 seconden:
En Takko verkoopt ze ook.
12 jaar geleden
Etos, de Otto, Neckermann, en zelfs Gamma heeft soms zulke shirts. Voor mijn man heb ik ze weleens bij de HEMA gekocht, wel bij een wat groter filiaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A, V&D, Wehkamp.nl etc.