Welke websites verkoopt veel sweaters?

Ik wil al een tijdje een sweater kopen op het internet met een leuke print. Maar op het internet vind ik die moeilijk. En in de gewone winkel nog moeilijker.

Welke website heeft dus veel verschillende sweaters?

(Met sweater bedoel ik een trui zonder kap, maar wel nog dik)

Toegevoegd na 13 minuten:
Voor jongens trouwens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zalando, jeansonline.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op www.spreakdshirt.nl kunnen mensen zelf shirts ontwerpen, staan echt heel veel op en kan je zoeken op onderwerp. Echter zijn ze wel aardig prijzig, omdat je gratis ontwerpen er op kan plaatsen (€17-€25)