Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt er een Primark in Enschede?

Er gaan veel geruchten over een primark in Enschede, er is zelfs al een offerte aangevraagd. Maar is het nu eindelijk zeker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
748

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het recentste bericht wat ik daarover kan vinden is van 8 november 2011 en daarin staat: De kans dat de Ierse modeketen Primark op korte termijn naar de Zuidmolen komt, lijkt vrij klein. Een jaar geleden heeft een makelaar namens Primark de situatie in De Zuidmolen bekeken. Maar daar is het verder ook bij gebleven.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Is nog niet zeker. De plus gaat wel weg uit de zuidmolen.16 december is laatste dag. Dus ik denk dat het er wel komt. Voor de rest weet ik dat ze wel bezig zijn met een zara die komt tegenover de HEMA.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enschede is nog niet definitief, er is deze week wel een nieuw filiaal geopend in Zaandam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel zeker want Primark heeft een winkel geopend in Enschede aan het Van Heekplein. Ook zijn er koopzondagen, de eerste en de laatste zondag van de maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Tja, het is inmiddels vier jaar later. Dat kon men toen toch niet weten?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding