ik wil graag nieuwe uggs, en ik heb een site gevonden maar ik weet niet zeker of deze site te vertrouwen is, heeft iemand ervaring met deze site ?

http://www.classiccardyoutlet.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn geen echte Uggs, worden verkocht als Ugg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk allemaal nep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ze nep zijn vind ik opzich niet erg, maar waar het om gaat is dat ik de schoenen ook echt geleverd kreeg en niet geld betaal en niks krijg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/2946960/2011/10/04/Wasbeerhondjes-levend-gevild-voor-namaak-Uggs.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand iets neps aanbied als zijnde echt dan zal ik er sowieso weinig vertrouwen in hebben

Antwoorden (3)

Van m.n levens dagen zou ik geen uggs op het internet kopen
Het is altijd nep,en als ze echt zijn zijn ze net zo duur
als in de winkel.
En dan ben je in iedergeval verzekerd van garantie.
Met internet moet je dat altijd afwachten.
Kijk als je er niet om geeft, dat het neppers zijn,
dan zou ik zeggen,,, kopen
12 jaar geleden
En ik zou van mijn levensdagen GEEN UGGS kopen, het liefst zou ik ze zelfs verbieden maar dat terzijde.

Die website zou ik niet vertrouwen, er staan spelfouten op (zie foto) en de site is niet bekend als dealer bij UGG zelf (zie 1ste bron en vult de website in)

UGGS werkt met vaste prijzen die eens in de zoveel tijd wel eens een 10tje kunnen afwijken i.v.m. een actie. Maar dit zal NOOIT de helft zijn (of voor welke prijs ze ook op internet worden aangeboden)

Daarnaast ben je ook nog eens flink slecht bezig als je nep-UGGS koopt aangezien deze niet van schapenvacht zijn gemaakt maar vaak van lieve kleine wasbeertjes.. zie bron 3

Bron 2: Hoe kun je ze herkennen.

Bron 3: over de kamervragen (JA KAMERVRAGEN OVER UGGS, moet niet gekker worden) en de namaak producten,

Bron 4: Hier staat ook vermeld dat de nederland wordt overspoeld met nep-UGGS en een filmpje over hoe je ze kun herkennen.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, verwijzing naar bron 3 moet bron 4 zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou deze site niet vertrouwen, de prijzen zijn namelijk niet echt reël.

Toegevoegd na 48 seconden:
Het zullen in elk geval geen echte uggs zijn ;)