Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je dit soort horloge kopen, maar dan een goedkopere variant?

ik vind dit horloge heel erg mooi, maar aangezien horloges bij mij heel snel stuk gaan vind ik 200 euro wel heel erg veel. Ik vraag me daarom af of iemand weet waar je zulk horloge kunt kopen voor een prijs tot de 50 euro?

http://www.horloge.nl/dkny-ny8057.htm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de hema hebben ze dit soort horloges ook.
groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ebey mischim marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertaling eBay, misschien Marktplaats.
kijk eens bij de bijenkorf of V&D heb daar nooit gekenen maar weet wel dat ze een groot assortiment hebben in horloge's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je waar je leuke horloges kan kopen?
bij de kijkshop,in alle modellen.
Kijk maar eens op site.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Kijk eens op Mooihorloge.nl. Heb hier zelf, zonder problemen, een horloge gekocht. Je kunt ook eens een kijkje nemen bij de Kijkshop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de bijenkorf of andere juweliers verkopen ze mooie merken zoals mijn favoriete merk: Guess. en toevallig zag ik precies het zelfde ook met steentjes voor maar 88 euro ongeveer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij gingen horloge's ook altijd snel kapot, het ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de goedkopere hrologes dat ze snel kapot gaan, ik heb 2 jaar geleden een duur horloge gekregen en ongeveer een jaar geleden een duur horloge gekocht, en die doen het allebei nog prima!
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding