Waar kun je pietenpakjes kopen?

Een beetje een suffe vraag misschien maar ik kan ze nergens vinden (alleen in de Hema maar daar hadden ze de juiste maat niet meer)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (3)

de wibra en zeeman de blokker en intertoys voorzien in veel maten pietenpakjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kruidvat had ze ook. Probeer het anders online of maak zelf een pietenpakje. Mijn moeder maakte ze vroeger samen met mij en dat was wel zo leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action hebben of hadden ze ze ook,..