Kan ik een broek die ik bij een Duitse Jack&Jones heb gekocht ruilen in Nederland?

Broek gekocht in het Duitse Essen, nu wil ik 'm terugbrengen bij de Jack&Jones in m'n woonplaats. Kan dit of moet ik weer over de grens naar een willekeurige Duits filiaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het gewoon. Ik had een gevalletje andersom: Nederlandse cadeaukaart van de ICI Paris, in Duitsland ingewisseld. Geen enkel probleem. Bel ze anders even op als je het zeker wil weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen , maar geen recht, jou handeling in Duitsland viel onder het Duitse consumenten recht , mogelijk zelfs een andere werk maatschappij , andere holding enz . Op het gebied van garantie zou het kunnen , maar dan kan het , indien de zaak niet meewerkt een hele kluif worden , en dat is je broek niet waard .

Het beste antwoord

Je kan hem niet ruilen in nederland want, het is een duits filiaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, uiteraard met aankoopnota. Het is immers een onderneming met diverse winkels, waar dan ook. Moet geen probleem zijn, en anders is het *hun* probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope een voorbeeld: primera zijn allemaal aparte winkels en geen vereniging net als Jack & Jones. Dit is met veel winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien verkopen ze dat soort broeken niet in Nederland omdat ze hier een ander assortiment hebben; maar je kunt altijd vragen.
Jawel de bon meenemen niets aan de hand ik had iets in Spanje gekocht en kon het ruilen in Nederland geen probleem