Waar kan ik nette schoenen kopen voor brede voet?

Op internet zijn veel sites die zeggen schoenen te verkopen voor een brede voet maar bij heel weinig kun je ook werkelijk de breedtemaat invullen. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een brede voet hebt,kun je beter naar een goede schoenenwinkel gaan en daar de juiste maat die je nodig hebt te laten meten en passen.

Antwoorden (4)

Shiekh shoes, zit in Canada, écht enórme keuze ook in breedtematen, en niet onbelangrijk, héél voordelig, want de prijzen zijn in Canadese $!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Gewoon op het internet opzoeken dus.
11 jaar geleden
dit is zo iets wat je niet on line kunt oplossen. hier moet je een paar uurtjes insteken en bij een goede winkel op bezoek gaan, waar je persoonlijk advies krijgt van mensen die weten waar ze over praten.

de gewone goede schoenenwinkel verkoopt tot een bepaalde maximale breedtemaat, de schoenenspeciaalzaak gaat daar overheen en weet de oplossing voor de problemen met jouw en mijn voeten.

je kunt bij zo´n winkel gewoon binnenstappen en je laten adviseren.
als je hetzelfde probleem hebt als ik, een brede voet die steeds breder wordt, dan verwijs ik je naar de speciaalzaak voor goed schoeisel waar ik al tientallen jaren klant ben.
daar krijg je gedegen advies van mensen die er verstand van hebben.

in de regio rotterdam zijn er winkels in vlaardingen, gouda en rotterdam.

Fa Van Der Poel Kerstroosstraat 12. Rotterdam , 3053 EB Nederland. PHONE: 010-418.43.72
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij van de Poel in Schiebroek of Vlaardingen verkopen ze schoenen in diverse breedte maten. Weet niet of ze ook een website hebben. Succes!
Probeer rieker of gaber schoenen schoenen. Deze verkopen ze in allerlei winkels o.a. durlinger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Clarks heeft nette schoenen voor brede voeten. Mijn vader heeft ook brede voeten en draagt alleen nog maar schoenen van Clarks! Ze knellen niet, zijn van leer gemaakt en zien er heel netjes uit.