heeft iemand ervaring met een corset? word je echt een maat kleiner daardoor?

Toegevoegd na 2 minuten:
het klinkt misschien beetje dom, maar mijn trouwjurk gaat net niet dicht, ik moet hem over drie weken aan, en dacht misschien als ik zo,n korset koop, en hem heel strak do, kan ik dan mijn jurk aan, afvallen lukt nooit niet in drie weken denk ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
korset*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps. Kijk even of je de jurk niet kunt aanpassen. Het dragen van een korset kan je inwendige organen beschadigingen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Een korset drukt alleen alles naar binnen en naar de boven en onderkant van het korset, dus grote kans dat je een zogeheten muffintop krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien gekocht en daarna aangekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker, de hele dag rechtop zitten, je adem inhouden en je ellendig voelen. Probeer snel wat af te vallen, alle kleine beetjes helpen. Hoeveel kilo moet eraf?
Het is toch meestal zo dat je de trouwjurk nog kunt laten vermaken? Vraag waar je het gekocht hebt, of zoek iemand. (wel een goede zoeken natuurlijk. Er zitten prutsers tussen hoor)
Hier nog leuk filmpje van iemand in corset.
http://www.youtube.com/watch?v=LirJ4EIdNqs&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank julie wel voor de leuke en goeie reacties, en ga absoluut proberen nog paar kilo af te vallen, en misschien lukt het dan, bedankt allemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes en een fijne dag toegewenst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste oplossing is strak intapen.

Antwoorden (3)

Tsja, ik denk dat het wel werkt. Maar doe 'm niet te strak dan krijg je te weinig lucht en val je flauw... Ook niet fijn op je trouwdag. Gefeliciteerd trouwens, veel geluk toegewenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wordt er ook een torselet verkocht bij je trouwjurk. Dan valt je jurk ook mooier (meer taille :-)). Je "vet"wordt heel strak aangesnoerd dus het wordt inderdaad beter. Laat je goed adviseren in de winkel je hebt hier gespecialiseerde winkels voor. En pas thuis het geheel ook nog een keertje tegelijkertijd zodat je zeker weet dat het goed gaat. Daarnaast is het zeker wel mogelijk om een paar kilo kwijt te raken in drie weken wellicht net genoeg om je lekker te voelen in je jurk.
Succes! en heel veel plezier op de grote dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind corsetten maar eng dus als het aan mij ligt geen corset. en in 3 weken kan je echt wel genoeg afvallen hoor! als ie net niet dicht gaat ... het is miss wel knokken maar je komt r!