Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik aan doen als mijn vader gaat...?

Mijn vader gaat voor de 2e keer trouwen, dit zal op donderdag 12 januari 2012 op curacao gebeuren, wat moet ik aan trekken, wat adviseren jullie mij. ik ben op 29-07-2011 15 geworden. bij de bruiloft zullen 8 ecl mij personen komen. Mijn vader trouwd op het privéstrand van de koningin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
620
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow, hoe belangrijk / rijk / beroemd is jouw vader als ie op het privéstrand van de koningin mag trouwen? Gaaf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan iedereen hoor. Als je maar betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet ontzettend duur dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal best. Hopelijk brengt het geluk en trouwt hij nu voor de laatste keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@antine96 Kan je gewoon boeken.
@platje Ik weet niet hoe duur het is, ik hoop ook dat hij voor de laatste keer trouwd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenwijs als ik ben zou ik zeggen: ga in kleding waar jij je prettig bij voelt. Maar om een iets beter antwoord te geven: vraag het aan je vader..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gewoon een net pak of een galajurk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een jongen....
Een witte smoking is wel erg chic. Kijk wel uit dat je niet beter gekleed bent dan de bruid en bruidegom, dus vraag even wat zij aandoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op het strand dus doe iets fleurigs aan, mag altijd bij een feest trouwens.
Vraag aan je vader hoe officieel het allemaal gaat, want het is niet leuk als je te chique of juist niet chique genoeg gekleed gaat, vooral niet als je de enige bent.
Misschien kun je iemand vinden die met je mee gaat inkopen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Een mooi licht gekleurd linnen pak... Hoewel dat erg moeilijk kan zijn omdat nu in nl te kopen
Daaronder een blousje of tshirt en casual bootsschoenen of slippers.
Je zit immers wel op curacao...
Veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een mooie spijkerbroek met een wit overhemdje al goed hoor.
Ik denk dat het niet te chique hoeft op een strand.
Als je maar iets nieuws aandoet, zodat hij weet...dat heeft hij speciaal voor ons gedaan.
Maar als ik jou was zal ik het gewoon aan je vader vragen wat hij het liefste heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou voor een mooi pak kunnen gaan, gemaakt van een lichtere stof in de kleur grijs met een lichtblauw overhemd. Bij winkels als WE en H&M kun je hier prima voor slagen, als wat meer te besteden hebt is Suit Supply ook een optie, zij maken een pak voor je op maat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding