Wat is er gebeurd met het horlogemerk Pontiac?

Destijds kreeg ongeveer iedere "communicant" in België van één of ander familielid een uurwerk van het merk "Pontiac". Wij vragen ons af of dit merk nog bestaat, er is nergens iets over te vinden op internet (ook niet bv. de geschiedenis...)

12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Het merk pontiac heeft plaats gemaakt voor het merk longines. Het bestaat dus niet meer. Via wiki kan je veel info vinden over dit oude merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
wikipedia had ik al gevonden, maar daar stond er ook geen geschiedenis. Maar het is dus "longines" geworden, bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geschiedenis")
liveisgreat
12 jaar geleden
Naar longines gemaild, ze hebben niets met Pontiac te maken. Pontiac schijnt enkel uitgekomen te zijn in Benelux. Niet alle Pontiacs zijn in Zwitserland gemaakt, ondanks de aanduiding "suisse made". Bedankt voor de tip, dank zij jou toch iets wijzer geworden al was het met een omweggetje!