Zijn elegante damespumps met veters rond je been nog mode in 2011-12?

sorry vind geen foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ja, alles kan alles mag. Dat is het jaar 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik volg de mode niet zo, maar het zou zomaar kunnen dat deze pumps weer "in" worden. Alles wat ooit in de mode is geweest - waar wij (of onze ouders) later om lachten, is weer terug gekomen - waar wij (of onze ouders) dan helemaal verbaasd of verrukt over waren. Wijde broekspijpen, sleehakken, plateauzolen, (skinny) jeans IN je laarzen, pofmouwtjes, truien met een hang- of sjaalkraag... ik kan het zo gek niet bedenken of het is al meerdere malen in de mode geweest. Dus als je van die 'pumps met veters om je benen' hebt? BEWAREN! :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was niet de vraag volgens mij. De vraag was of ze nog mode zijn in 2011-2012. Maar je kunt ze gerust nog dragen ja. Waarom zou je er onzeker over zijn. Je ziet tegenwoordig zó veel soorten schoenen, van kaplaarzen tot sleehak, van plateauzool tot UGLY Ugg... wat schoenen betreft mag iedereen doen wat ze wil; alles is toegestaan. (nouja behalve gezondheidsschandalen van Helioform dan whahahaha!)
Hoewel je steeds meer ziet dat het vrouwelijke eraf gaat. Het wordt steeds meer mannelijk/ unisex ( bv uggs) wordt. vind ik dat je als vrouw je zeker zo vrouwelijk mogelijk mag kleden.
En daarvoor zijn super vrouwelijke pumps ideaal voor!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet sowieso dragen wat je zelf leuk vind. Ik kan me er geen voorbeeld bij bedenken hoe zulke pumps eruit moeten zien maar als het niet extreem opvallend is.. waarom niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles waar je mee gaat lopen vol zelfvertrouwen, kan volgende week mode zijn. Maar als je het persoonlijk aan mij vraagt zeg ik: trek aan waar jij je lekker in voelt. Das het belangrijkste.
Een eigen stijl dwingt trouwens meer respect af bij je omgeving dan wat dan ook hoor. Degenen die daar raar op reageren zijn alleen maar jaloers dat ze het zelf niet durven :)) Dus als jij wilt dat het mode wordt dan moet er toch één de eerste zijn die erin gaat lopen... waarom zou jij dat niet kunnen zijn?