Hoe definieert men een Goddelijk lichaam?

Is dat van één bepaalde sekse, of kan het van beiderlei kunne zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het zien van die foto kan ik even een paar daagjes niet aan seks denken.. tjonge jonge.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit een grap of om te huilen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan jou de keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foto 1 is erg lekker. Tenminste ik denk dat ze met haar hand in de tas zit om een lekker reep chocolade erjuit te halen.

Het beste antwoord

Over smaak valt niet te twisten. Wat de één een lelijk persoon vindt, vindt de ander misschien wel een persoon met een goddelijk lichaam.

Over het algemeen wordt echter over een goddelijk lichaam gesproken, als iemand voldoet aan het modebeeld. Op dit moment is dat dus afgetraind en een beetje gespierd. Geldt voor zowel man als vrouw.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou het definiëren als Arie Boomsma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen het lichaam telt.

Het moet een man zijn, ietsje rijper, maar niet rijper dan ik. Iemand die geen wens heeft om te gaan hokken. Iemand die het niet in zijn hoofd haalt om kinderen in het voorhuis te parkeren. Het moet iemand zijn met visie en die ideeën weet uit te dragen. Vooral moet hij het leuk vinden om in een huis als het onze te zijn, dus iemand die graag de medemens tegen het lijf loopt.
Verder de normale vereisten: vleeseter, muziekliefhebber en hij moet manieren hebben. Humor is niet nodig, want daar hebben wij al teveel van. Bartiep. Liefst in bezit van auto, een beetje leuke videocamera en een goddelijk lichaam.
Bij gelijke geschiktheid verdienen negers en invaliden onze voorkeur. Homoos mag ook. Als hij maar manieren heeft.
Verder moet het iemand zijn die niet de wasmachine aanzet voor negen uur sochens en bereid is slofjes te dragen in het trappenhuis. Goed kunnende koken uiteraard en de wens dit te delen met mij. Prettig assertief. Niet TE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zoekt gewoon een goede lijfeigene met een goddelijk lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haahaha weet je er eentje voor me??
Een lichaam dat er uitziet als een oude man met een baard? Oh nee, we wisten nog niet hoe God eruit zag...
Lastig om daarop iets te definiëren, zeg.

We weten allemaal dat dit spreektaal is en niet zo zeer om de vergelijking van een evenbeeld gaat. Je vraag lijkt me volkomen subjectief.

Voor de een is dat slank, gespierd atletisch, voor de ander mag er wel wat meer 'houvast' aan zitten, wat zachtere vormen.
Natuurlijk maakt het niet uit of het een man of een vrouw is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het toch subjectief is, dan denk ik dat het voor de meeste mensen wel uitmaakt of het een man of een vrouw is. Goddel;ijk lichaam heet immers een erotische ondertoon.
De definitie is: I am Back !

God had mij in gedachten toen hij de mens schiep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie uit dat kleine dorpje zijn wel grappig :-))