ik zit al een tijdje te denken over een lippiecind (snakebite) is het zetten van een lippiercing pijnlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Lijkt me wel. Als je een gaatje in een lichaamsdeel laat schieten, of dat nou je oorlel, wenkbrauw of lip is, doet dat altijd even pijn. Aangezien je lippen erg gevoelig zijn (dunne huid, veel doorbloeding) doet een piercing daar waarschijnlijk nog iets meer pijn dan een piercing in je oor.

Ik zou het je niet aanraden, trouwens. Je hebt voor de rest van je leven een gaatje in je lip en als je je piercing zou verwijderen, houd je toch een litteken over. Bovendien is het het eerst wat mensen aan je zien. Denk eraan dat dit consequenties kan hebben voor o.a. je verdere loopbaan. Niet iedere werkgever zit op een werknemer met een lippiercing te wachten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om over eventuele ontstekingen nog maar te zwijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dit voor een raar antwoord....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is er zo raar aan, wilgraagwete?
Wil je de piercing onder je lip of naar boven toe "door" je lip ?
Beide zijn pijnlijk maar het ligt er ook een beetje aan hoe hoog je eigen pijngrens is.
Mijn lippiercing (onder m'n lip) is toen verdoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een lippiercing rechts onder lip.
Ik heb er zelf niet echt pijn aan gehad, alleen als ze daadwerkelijk de naal erdoor prikken, dan voel je het toch wel eventjes.
Maar dat ligt natuurlijk aan je pijngrens.
Ahjua over de verzorging ervan, dat is zeer makkelijk te onderhouden je moet het 2maal per dag onsmetten,
Ik deed het smorgens en savonds.
Hopelijk heb je hier iets aan, nog veel succes met je keuze :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verschilt echt per persoon. Ik vond het niet echt pijn doen.......