Mijn Eastpak rugtas springt telkens open, wat kan ik hier aan doen?

Hallo,

Mijn Eastpak rugtas springt telkens open,
wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
rits dichtdoen of een nieuwe kopen

Het beste antwoord

terug naar de winkel, eastpak heeft heel lang garantie, wel even bon of bankafschrift mee, voor betaalbewijs

Toegevoegd na 1 minuut:
bankafschrift wel kopieren en alles waar de winkelier niets mee te maken heeft doorstrepen met zwarte stift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Of ff scannen en weggummen (weetje zeker dat het niet meer leesbaar is) en dan weer printen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extra tipje;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat is ook een goeie, bedankt

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet hoe oud je tas is en hoe hij wordt gebruikt. Maar op sommige eastpak tassen staat wel 30 jaar garantie.
Dus als de tas niet te oud, versleten of slecht behandeld is zou je terug kunnen gaan naar de winkel.

Misschien het proberen waard.
12 jaar geleden
Op de meeste eastpak tassen staat 30 jaar garantie, een vriendin van mij heeft hem terug gestuurd naar de fabriek/hoofdkantoor Nederland en zij kreeg hem gerepareerd terug maar het kan ook zijn dat je een hele nieuwe tas terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het proberen te maken met duck-tape. Dit is zeer goede tape om iets mee vast te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 2 ritsen helemaal naar één kant toe doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hét goede antwoord. Werkt ook bij andere merken. ;-) +1