Hoe kan er tijdens het wandelen met de hond toch vrouwelijk uitzien qua kleding??

Tijdens het wandelen draag ik "makkelijke "kleding en laarzen, ik voel me dan absoluut niet vrouwelijk en slonzig.
Ik draag kleding wat dan vuil mag worden, maar zou graag gewoon leuke kleding aan doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik trek me overigens niets van mode aan, als ik bijv paars leuk vind, draag ik dat, of dat nu in de mode is of niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zorg dat je vrouwelijk LOOPT, er zijn vrouwen die dat kunnen, die lopen zelfs op kaplaarzen ZEER elegant lopen Dat ziet iedereen van verre. En doe je haar uitbundig

Leuke kleding aandoen en opletten waar je loopt direct erna in de was gooien werkt bij mij ook altijd !

Sla een leuke vlotte moderne poncho om.

Wellicht heb je nog leuke kleren in de kast die je niet meer draagt en toch nog leuk zijn om te zien, doe die dan aan. Hetzelfde is met laarzen of schoenen. Daarbij als jij verder je haren leuk hebt en eventueel potloodrandje onder je ogen doet zal het reuze meevallen. Mensen die van honden houden weten dat je niet in je zondagse kleren de hond uitlaat. Tenzij het een hondje is die iemand 5 minuten de straat op en af laat lopen.

Glimmende zwarte regenlaarzen zijn nu helemaal hip, ik zou zeggen koop een leuk paar bijvoorbeeld bij supertrash. Doe een leuk leren jasje aan en sla er een poncho overheen, daaronder een jeans en klaaaar

Doe een trenchcoat aan die zien er vrouwelijk uit en dan met een das, een spijkerbroek en makkelijke laarzen.

Ook een broek kan heel vrouwelijk staan. Zeker als het een nette broek is, en geen spijkerbroek. Je kunt ook een 7/8 of 3/4 broek dragen met een maillot en laarzen eronder. Daar lopen mannen doorgaans niet in. Als je dat nog niet vrouwelijk genoeg vindt: een dikke maillot, een korte rok erop en laarzen eronder. Supervrouwelijk en toch gemakkelijk. Een leuk, vlot jack er op, en klaar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100