Hoe kan er tijdens het wandelen met de hond toch vrouwelijk uitzien qua kleding??

Tijdens het wandelen draag ik "makkelijke "kleding en laarzen, ik voel me dan absoluut niet vrouwelijk en slonzig.
Ik draag kleding wat dan vuil mag worden, maar zou graag gewoon leuke kleding aan doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik trek me overigens niets van mode aan, als ik bijv paars leuk vind, draag ik dat, of dat nu in de mode is of niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? Ik snap de vraag niet. Je bent toch gewoon een vrouw? Dan zie je er toch al vrouwelijk genoeg uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paarse regenlaarzen? ouwe paarse jas? wat make up, haar opsteken? lekker luchtje op? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel; als ik ga wandelen, wil ik niet dat mijn nette kleding modderig word, en daarom heb ik kleding aan wat dus vuil mag worden. maar ook dan wil ik leuke kleren(wat ik dan leuk vind) aan.Kaplaarzen bijv vind ik PERSOONLIJK niet vrouwelijk, maar ja, ik ga niet met nette schoenen. Ik begrijp niet waarom je de vraag niet snapt ~
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de vraag ook niet, je wilt er vrouwelijker uitzien want je vind je huidige kleding te slonzig maar wil eigenlijk wel leukere kleding.....dat hoef je hier toch niet te vragen? Wij weten toch niet wat jouw kledingsmaak is en wij kunnen dat ook niet voor jou bepalen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dubosssies; Gelukkig voor mij zijn er genoeg die de vraag WEL snappen, kijk maar eens naar de antwoorden, die zijn toch vrij algemeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er komen voorbeelden wat je aan zou kunnen trekken maar wat jij aantrekt hoeven wij hier toch niet te bepalen voor jou? Die keuze heb je in de kledingwinkel..., je hoeft er alleen binnen te lopen. Maar goed, ik bepaal natuurlijk niet of jij de vraag mag stellen of niet....dat is je goed recht. Maar ik wil even aangeven dat ik Stippel begrijp.

Het beste antwoord

Zorg dat je vrouwelijk LOOPT, er zijn vrouwen die dat kunnen, die lopen zelfs op kaplaarzen ZEER elegant lopen
Dat ziet iedereen van verre.

En doe je haar uitbundig
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha :)) +1

Andere antwoorden (6)

Leuke kleding aandoen en opletten waar je loopt direct erna in de was gooien werkt bij mij ook altijd !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sla een leuke vlotte moderne poncho om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht heb je nog leuke kleren in de kast die je niet meer draagt en toch nog leuk zijn om te zien, doe die dan aan. Hetzelfde is met laarzen of schoenen. Daarbij als jij verder je haren leuk hebt en eventueel potloodrandje onder je ogen doet zal het reuze meevallen. Mensen die van honden houden weten dat je niet in je zondagse kleren de hond uitlaat. Tenzij het een hondje is die iemand 5 minuten de straat op en af laat lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glimmende zwarte regenlaarzen zijn nu helemaal hip, ik zou zeggen koop een leuk paar bijvoorbeeld bij supertrash. Doe een leuk leren jasje aan en sla er een poncho overheen, daaronder een jeans en klaaaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een trenchcoat aan die zien er vrouwelijk uit en dan met een das, een spijkerbroek en makkelijke laarzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een broek kan heel vrouwelijk staan. Zeker als het een nette broek is, en geen spijkerbroek. Je kunt ook een 7/8 of 3/4 broek dragen met een maillot en laarzen eronder. Daar lopen mannen doorgaans niet in.
Als je dat nog niet vrouwelijk genoeg vindt: een dikke maillot, een korte rok erop en laarzen eronder. Supervrouwelijk en toch gemakkelijk.
Een leuk, vlot jack er op, en klaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha.... 'daar lopen mannen doorgaans niet in...' +1