Wat is een vergelijkbare site van de H&M?

wat is een site die qua inhoud wel wat op de H&M site lijkt? dus veel leuke kleren, niet te duur en allemaal accessoires.

wel snellere levertijd en met terugsturen !

hoeft niet aan alle eisen te voldoen maar als er iemand wat te binnen schiet, vooral reageren ! ;D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (3)

Oeh daar zijn er veel van haha!

een paar:

www.wehkamp.nl
www.zalando.nl ( iets duurder )
www.bonprix.nl
www.bestsellers.com ( persoonlijke favoriet )
www.neck.nl/online_winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd vind ik Zalando veel te duur. En heb ik vervelende ervaringen met ze. Ook op de Facebook pagina heb ik al te veel klachten gelezen die ze nu modereren. De laatste, klachten die ik herkende, zijn nu verdwenen. Eerst vond ik het nog een goed punt dat ze deze klachten erkende dus ik hield vertrouwen in ze. Nu ze die verwijderen en/of niet meer accepteren hoeft het voor mij niet meer. Er zijn waarschijnlijk zat mensen die dit zullen bestrijden; dan hebben die geluk gehad. Ik heb ook wel goeie ervaring met ze maar net zoveel slechte. Verder vind ik het treurig hoe ondernemers door al die online multi-ketens failliet gaan en dat voor al die te goedkope kleren kinderenarbeid en moderne slavernij gebruikt wordt. Vroeger naaide mensen kleren zelf. Toen was dat goedkoop en origineel. Door die ketens zijn zelfs stoffen onbetaalbaar geworden.....:((
Www.primark.nl
Www.shoeby.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs bij de Hema kan je online kopen en dat kun je dan in de winkel afhalen.

Ik heb er nog eentje die ietsje duurder is dan H&M maar waar ik ook liever zelf heen ga en dat is Zara:

www.zara.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Zara is ietsje duurder dan H&M maar leuker m.i en de kwaliteit is beter.