Hallo, ik ben niet tevreden over mijn haarkleur en vroeg of ik als jongen dat ook kan veranderen?

Heb zelfde haarkleur als Jan Vertonghen en wil graag zwart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Ja, natuurlijk! gewoon verf kopen. Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idk :Pkzie meestal alleen voor meiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zelf verven zeker? Ik ken iemand die dat al jaren doet en nog knoeit hij wel eens! Geen risico, gewoon shampoo.

Andere antwoorden (7)

Ja dat kan zeker! Je kan haarverf speciaal voor mannen kopen bij elke drogist. Ook kan je het laten verven bij de kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je daar goed bij voelt, moet je het gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je doen!!!
soms moet je gewoon even wat anders!!!

TIP: verf je haar over een paar jaar!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo over een paar jaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paar jaar hij wil het nu denk ik hoor
Iedereen kan zijn haar verven,jongen of meisje.
Als je denkt dat het raar is om als jongen haarverf te kopen kan ik je gerust stellen je hebt speciale haarverf voor mannen( al snap ik het verschil niet met haarverf voor vrouwen)
Ik raad je wel aan voor de 1e keer (zwarte)kleuring te nemen die tijdelijk is.Dus die na ongeveer 15 wasbeurten verdwijnt.
Als je het dan echt mooi vindt kan je permanente haarverf nemen.
Dus 1st kleurshampoo en dan pas echte verf.
Je kan misschien nog beter naar de kapper,maar dat is wel een stuk duurder.
Wil je het echt graag:gewoon doen!
Een vriend van mij heeft zijn (blonde)haar ook zwart geverfd,is echt wel mooi.^_^!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt sowieso het beste antwoord :)
En ik denk dat zwart ook beter past bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,leuk te horen!
Dus je gaat het echt doen nu?
Mooi zo.^_~)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het verschil tussen haarkleuringen voor mannen en vrouwen is niet de kleuring, maar de handschoenen voor mannen zijn groter, dat is het enige verschil. O ja en de foto op de doos is anders, je kan dus ook kleurspoeling voor vrouwen kopen en als je grote handen hebt koop je er los wegwerp handschoenen bij. Goed antwoord +
Why not? Vergeet niet dat verf je haar kan beschadigen. Kies daarom beter verf op waterbasis. Dat is meestal moeilijk te vinden in winkels en zou je het daarom via internet moeten bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat!
Ik ken genoeg mannen die het haar verven.
En dan kiezen ze meestal zwart of blond.
Het is echt niet raar hoor.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker doen. Mannen en jongens doen dit al sinds de jaren 60/70 hoor. En waarom niet? Experimenteren met je look is leuk.
En er ook rekening meer houden dat je geverfd haar bij moet houden want na ongeveer twee weken begin je alweer uitgroeiing te zien. Da's nog niet zo erg maar zo'n 4 weken is wel de limit.