waarom vlekt mijn dagcreme?

Ik heb een tijdje geleden een dagcreme met kleur gekocht van de kruidvat. Ik deed hem net op maar als ik het uitveeg kwamen er allemaal rare donkere vlekken en strepen, hoe kan ik die dagcreme goed op doen zonder dat het weer zo raar vlekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

je kunt er een ongekleurde dagcreme onder doen, dan kun je gemakkelijker de creme gelijkmatig uitsmeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
deze dagcreme wel aanpassen aan je huidtype
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de geweldige aanvulling
Dit ligt waarschijnlijk aan of je het goed uitsmeert of niet. Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je huid schoon is, en je het dus eerst gewassen hebt. Hierdoor is je huid minder vet en kan het de crème beter opnemen.