Wat moet ik aan als vampiermeisje?

Ik heb binnenkort een halloween feest en wil als vampiermeisje gaan, een vriendin heeft al de tanden en wat nepbloed, maar wat moet ik voor de rest aan? En wat voor accessoires? Moet niet te veel zijn, is namelijk een dansfeest. Iemand ideeën ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben zelf ook is een keer als vampier geweest bij een dans voorstelling., ik had me gezicht wit geschminkt en zwarte lippenstift op (als je die niet hebt oogpotlood werk prima) en me ogen helemaal zwart omlijnt. Ik had een jogging broek aan en een speciaal gemaakt shirtje van mijn dans groep maar dat waren dus danskleren Ik zo eerder een zwart stretch jurkje aan en een kapot gescheurde panty met killer heels of een wijde broek en een shirt met een doodskop ofzo iets engs, verder kun je bij de claires en de six volgens mij ook allemaal enge sieraden kopen, zoals spinnenweb oorbelle en pompoentjes al past dat niet heel erg bij een vampier. Bij de Hema kun je ook gekleurde lenzen kopen dat ziet er echt heel cool uit vind ik. Je zou ook bij een feest of verkleed winkel kunnen kijken voor zoon vampieren capeje maar je kan er ook een zelf maken. Veel suc6 ik hoop dat je er iets aan hebt Toegevoegd na 2 minuten: Oja, je kan ook bij speciale gothics winkels kijken niet dat gotichs vampieren zijn maar daar hebben ze vaak van die zwarte jurken die echt heel vempier achtig zijn in utrecht zit er een die heet netjes maar ik weet niet of die nog bestaat, maar als je het iets sexier wilt hebben kun je het best naar de H&M of newyorker gaan voor een simpel jurkje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100