Wat moet ik aan als vampiermeisje?

Ik heb binnenkort een halloween feest en wil als vampiermeisje gaan, een vriendin heeft al de tanden en wat nepbloed, maar wat moet ik voor de rest aan? En wat voor accessoires? Moet niet te veel zijn, is namelijk een dansfeest. Iemand ideeën ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Zwart met wat rode accessoires.
en veel zwart rond de ogen en goed rode lipstick
12 jaar geleden
Met donkere oog make-up(zwarte eye-liner!),rode lippenstift en een bleek geschminkte huid zit je al goed.
En een zwart jurkje,zwarte panty enz.
En accesoires?Ik had voor een Halloweenfeestje zelf een vleermuisketting en oorbellen gekocht.Dat is wel toepasselijk.
De foto geeft wel een goed idee hoe je er uit zou kunnen zien,lijkt me( wat make-up betreft)
Je zou ook nog van die speciale lenzen in kunnen doen,dat had een vriendin van mij gedaan,geeft een mooi effect.
Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zwarte (lange) jurk met wijde mouwen en hoge veterlaarsjes erbij lijkt mij het mooiste staan.
En als je je precies zo opmaakt als op de foto is het echt wel goed lijkt mij.
Zo'n sieraad als op de foto kan je bij 'Large' bestellen.
Veel plezier op je feestje!(^_^)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf ook is een keer als vampier geweest bij een dans voorstelling.,
ik had me gezicht wit geschminkt en zwarte lippenstift op (als je die niet hebt oogpotlood werk prima) en me ogen helemaal zwart omlijnt. Ik had een jogging broek aan en een speciaal gemaakt shirtje van mijn dans groep maar dat waren dus danskleren Ik zo eerder een zwart stretch jurkje aan en een kapot gescheurde panty met killer heels of een wijde broek en een shirt met een doodskop ofzo iets engs, verder kun je bij de claires en de six volgens mij ook allemaal enge sieraden kopen, zoals spinnenweb oorbelle en pompoentjes al past dat niet heel erg bij een vampier. Bij de Hema kun je ook gekleurde lenzen kopen dat ziet er echt heel cool uit vind ik. Je zou ook bij een feest of verkleed winkel kunnen kijken voor zoon vampieren capeje maar je kan er ook een zelf maken. Veel suc6 ik hoop dat je er iets aan hebt

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja, je kan ook bij speciale gothics winkels kijken niet dat gotichs vampieren zijn maar daar hebben ze vaak van die zwarte jurken die echt heel vempier achtig zijn in utrecht zit er een die heet netjes maar ik weet niet of die nog bestaat, maar als je het iets sexier wilt hebben kun je het best naar de H&M of newyorker gaan voor een simpel jurkje.