Wat kan ik doen om mijn schoenen (Dr Martens) beter te laten zitten?

Ik heb de standaard Dr Martens schoenen maar ze zijn eigenlijk iets te breed voor me. Op zich zitten ze wel goed maar ze zijn eigenlijk net iets te wijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een inlegzool wil ook nog wel eens helpen. Dan komen je voeten iets verhoogd, waardoor het breedste deel van je voeten ook iets hoger komt. En misschien kan een ouderwetse schoenmaker je nog ander advies geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Zijn advies is waarschijnlijk om niet meer de standaardschoenen te kopen, maar naar breedtematen te kijken

Andere antwoorden (2)

Dubbele sokken aan doen. In de winter is het nog effectief om meerdere dingen ook;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede inlegzolen kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zo geen merk ofzo bij de hand, maar ik zou, zoals Brel ook zegt, gewoon even bij de schoenmaker/hakkenbar binnenlopen, en je schoenen meenemen. Daar kunnen ze je vast verder helpen aan goede zooltjes!