Gewoon met een beetje warm/heet water en een beetje shampoo, daarna goed uitspoelen en laten drogen.
Als het er zo een met een sponsje is kun je hem beter vervangen in plaats van wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel zorgen dat de haren in model blijven en liggend laten drogen, een sponsje kan je insmeren met shampoo en dan schoon knijpen, +

Andere antwoorden (2)

je hebt speciale schoonmaak emulsie bij de drogist te koop.
Maar met lauw water en het liefst zwitsal shampoo, is net zo goed. wellicht beter.
wel goed uitspoelen!

Zwitsal shampoo is zachter voor de huid dan andere shampoos en aangezien je het borstel op je ogen gebruikt, kan het niet zacht genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter een nieuwe kopen. Dat is beter en daarmee voorkom je oogontstekingen.
Het is ook niet duur om een nieuwe te kopen.