Kan je de nail-art stampy set kopen in Nederland (Amsterdam)?

Op youtube is er veel te zien over de essence nail-art stampy set. Ik weet alleen dat nagellak van essence te koop is in de Kruidvat bijvoorbeeld. Maar ik heb daar nooit zo'n nail-art stampy set gezien. Weet iemand waar (winkels) het te koop is? (En dus niet bestellen via internet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Amsterdam ligt een heel eindje uit de buurt van Hengelo, maar hier kun je het dus wel in de winkel kopen bij http://www.nailxl.nl/pagina/producten.html, het zij van Konad.

Misschien moet je even googlen op "stamping nail art nagelstudio amsterdam". Ik kan mij niet voorstellen dat er dan geen resultaten bij jou in de buurt tevoorschijn zullen komen. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel van Essence dan. Ik denk dat je bij nagelstudio's moet zijn ipv gewone winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi! Essence heeft een set in het assortiment, maar alleen bij de Kruidvat filialen met een extra nail-art rek.

Die zijn in Amsterdam te vinden op de volgende locaties:

Bijlmerplein 970
Bilderdijkstraat 73-87
Reguliersbreestraat 22
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik de stempels van konad, Het heeft lang geduurd voor ik een winkel vond waar ik het echt in mijn handen kon nemen maar ik heb er een paar gevonden waaronder deze!

Veel plezier met shoppen!