Waar kan ik een shirt kopen/bestellen die bv aan de linkerkant zwart is en aan de andere kant wit voor heren met lange mouwen?

zoiets al dit http://www.sears.ca/product/attitude-md-half-black-white-t-shirt-with-pocket/679-000852954-WS10-AU05-2042

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook mogelijk: koop een simpel en goedkoop zwart T-shirt en doop de ene helft in de pure chloor.

Antwoorden (1)

Dat zou ik zo gauw niet weten. Wat je wel zou kunnen doen is iemand zoeken die handig is met de naaimachine, een wit en een zwart shirt kopen (eerst wassen, vooral de zwarte, i.v.m. afgeven), beide shirts middendoor knippen en een zwarte en witte helft aan elkaar (laten) naaien. Voilà, zo heb je er zelfs twee!!