Ik heb halflang haar.

En als ik er gel in doe, dan droogt het in mn nek steeds uit. Is er een gel die wel zorgt dat het niet uitdroogt o.i.d. ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb ook halflang haar en gebruik voor fixatie geen wax maar een Gelspray van Wella New Wave, op de link in de bron de tweede van links. Deze is mij altijd heel goed bevallen eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wax of iets dergelijks? Moet je wel zachte wax uitzoeken, ik gebruik af en toe keiharde wax maar dat is echt een rotwerk om in te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het droogt niet echt uit maar omdat het langs stoelen, jassen en je nek gaat zal die gel er eerder uitgaan. Je kunt wax gebruiken maar dan wordt alles vet, knip gewoon je haar ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak je haar nat voordat je er gel in doet, dan trekt het meer in je haar dan dat het een vliesje maakt.