hoe krijg je mooie gladde oksels?

Na het scheren heb ik nog steeds geen mooie gladde oksels, hoe krijg je dit voor elkaar>?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Epileren of waxen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AAAUWWWW
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij wel heel pijnlijk? Trouwens epileren nou daar doe je dan wel lang over? Haartje voor haartje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waxen valt reuze mee qua pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waxen valt wel mee na een tijdje

Andere antwoorden (4)

Epileren, doet (zeker de eerste keer zeer) maar na een tijdje doet het veel minder pijn (vnl omdat je de wortels niet meer de kans laat te groeien en het is tenslotte dat dat je uit je huid trekt!)

Of probeer scheermesje Intuition, daar zit wat zeep rond het scheermesje zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te Scheren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad krijg je gladde oksels als je epileert/harst. maar als je ontharingscreme gebruikt krijg je net zulke gladde oksels!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! En brengt die ontharingscreme geen andere nare dingen met zich mee? of op ten duur? Het is echt bij elke oksel te vertrouwen?
Wat bij mij heel goed werkt..
is eerst epileren ( pijn wordt steeds minder na een paar maanden voel je er haast niets meer van)
dan goed scrubben, ( dan scrub je alle bobbeltjes open waar haartjes in verstopt zitten.)
en dan scheren.

en dit ritueel blijven herhalen.
op den duur zal je merken dat je haargroei minder wordt en je okselhuid gladder.

( en nee van scheren krijg je niet meer haar)