Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van welke tandpasta geef (krijgt) je eg witte tanden bestaat die tandpasta wel ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
954
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op! Whitening tandpasta schuurt heel erg en is dus slecht voor je tanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scroll eens naar beneden want deze vraag is al zo vaak gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt witte tanden krijg je van dutchwhitening tandpasta. Maar die bestaat niet.
Goeie vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je je tanden laat bleken kun je ook een witter makende tandpasta kopen die de tanden wit laat. Ga daar eens vragen. Of ga naar de tandarts om te vragen of dit bestaat. Ikzelf gebruik nu Oral-B 3D White Glamour tandpasta. Ik ben benieuwd of deze iets zal doen. Maar ik raad je gewoon aan om aan je tandarts te vragen of zoiets echt kan (dus als je in de winkel een tandpasta koopt die zegt dat hij je tanden witter maakt, of dit ook echt werkt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze gebruik ik ook en ik moet zeggen dat ze wel iets witter zijn geworden. natuurlijk worden ze nooit spierwit, het is maar tandpasta, maar het bevalt me wel

Andere antwoorden (3)

Je zult nooit echt verschil merken met tandpasta. Crest Whitestrips (via marktplaats) werken wel enorm goed. Je krijgt er wel een weekje of 2 gevoelige tanden van maar dan heb je ook echt wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via marktplaats? Uhm betrouwbaar?
Ik zou het gwn bleken hoor ;)
Maar mocht je echt zo'n tandpasta willen uitproberen brobeer een tandpasta van Oralb dan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens oral b 3d whiting!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding