Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er laarzen met een extra brede schacht onder de 200 euro?

Ik heb stad en land afgezocht voor laarzen met brede schacht, maar niets kunnen vinden dat ik mooi vind en enigszins betaalbaar is (onder de 200 euro) Heeft iemand een tip van een merk of winkel waar ik dit soort laarzen kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn vriendin (die ook relatief dikke kuiten heeft) is helemaal weg van http://www.laarzenwinkel.com Op deze website kun je je eigen kuitmaat opgeven en krijg je daarna te zien welke laarzen er geschikt zijn voor jouw benen. Hoe hilarisch is dat. Volgens mij zijn de meeste laarzen daar overigens ook wel duur, maar wel onder de 200 euro.. Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, ik heb hier zojuist een paar laarzen besteld

Andere antwoorden (2)

Ik weet dat het merk JJ footwear laarzen met een extra brede schacht verkoopt. Volgens mij zijn die onder de 200 euro. Online worden ze veel aangeboden, je zou even moeten kijken in welke 'gewone' winkels dit merk verkocht wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een paar leren laarzen gekocht bij scapino voor rond de 60 euro. Deze hebben op de rug een rijgveter en tong. De breedte van de schacht is zo in te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding